1- چطور مي شود سامانه را بر روي دامنه اختصاصي خودم داشته باشم؟
نمايندگان مي توانند با Domain اختصاصي (www.YourSite.com) يا SubDomain از سامانه استفاده کنند. کافيست ابتدا يک دامنه از يک شرکت معتبر خريداري کرده و سپس DNS هاي دامنه خود را بر روي DNS هاي نصرپیام تنظيم نمايند. (ns1.ippanel.com و ns2.ippanel.com) و يا اگر زير دامنه است، آن را روي آي پي سرور (185.4.28.180) ست نموده تا کاربران از دامين اختصاصي شما وارد سامانه شوند.
نمايندگان محترم به صورت کلي نيازي به تهيه ميزباني وب ( Web Hosting ) نداشته و فقط چنانچه نماينده بخواهد در يک وب سايت جداگانه صفحه لاگين خود را قرار دهد، نياز به ميزباني مجزا خواهد داشت . نمايندگان ميتوانند مي توانند با تغيير نمايه در صفحه لاگين يک عکس و لوگو و اطلاعات تماس از خود را قرار دهند.
2- آيا امکان درج لوگو، تبليغات و تغيير صفحه ورود به پنل براي ما امکان پذير است؟
با دريافت سامانه نمايندگي نصرپیام مي توانيد لوگو اختصاصي خود را در قسمت مديريت و بخش "تغيير لوگوي پنل" درج نماييد و همچنين با ايجاد بنر تبليغاتي در همان بخش، قادر خواهيد بود يک بنر براي تمام نمايندگان و کاربران خود به نمايش بگذاريد.شما همچنين مي توانيد با مراجعه به بخش "ثبت دامنه" تصوير نمايه ورود به پنل را تغيير دهيد و عکسي به دلخواه خود قرار دهيد.براي اين کار ابتدا عکس پس زمينه آدرس www.ippanel.com را از اينجا دريافت و سپس عکس را دقيقا در همين اندازه و موقعيت ها ويرايش نموده و در بخش نمايه آپلود نماييد.
3- در صورتي که درگاه بانکي نداشته باشم، آيا اين امکان وجود دارد کاربران من شارژ خود را به صورت آنلاين خريداري کنند؟ در اين صورت، چگونه سود حاصل از شارژ کاربران را دريافت مي کنم؟
در صورتي که درگاه بانکي نداشته باشيد، کاربران شما مي توانند از درگاه "شارژ پيامک" - که در آن هيچ اسمي از نصرپیام نيست - خريد خود را انجام دهند. همچنين سود حاصل از اين خريد، بلافاصله به پنل شما اضافه مي گردد و يک پيامک حاوي اطلاعات مربوط به ميزان شارژ کاربر و همچنين ميزان سود واريزي، به موبايل شما ارسال مي گردد.
4- آيا امکان تغيير امکانات بسته ها براي نمايندگان وجود دارد؟
خير، اين امکان وجود ندارد. بسته هاي موجود با کارشناسي دقيق و مشورت با نمايندگان ايجاد شده و قابليت تغيير امکانات آن، در حال حاضر وجود نخواهد داشت.
5- منظور از قيمت گذاري چيست و آيا مي توان در آينده اين قيمت گذاري را تغيير داد؟
شما بايد به محض شروع به کار و ايجاد کاربر و نماينده، ميزان تعرفه ي عمومي مدنظر خود براي کاربران و نمايندگان را تعيين نماييد.
اين قيمت گذاري و تعرفه براي تمام کاربران و نمايندگان اعمال شده و همچنين مي توانند طبق جدول تخفيف در قسمت شارژ حساب، از تعرفه متغير استفاده نمايند.
تعرفه اعلام شده قابل تغيير نمي باشد و بايد در انتخاب تعرفه و قيمت گذاري، دقت لازم را مبذول فرماييد.
ضمنا در موارد خاص، شما قادر خواهيد بود تعرفه ي کاربر و يا نماينده را با احتساب تخفيف ويژه، ثابت نماييد.
6- به کاربر خود اعلام کرده ام در صورت خريداري بسته کامل، مي تواند پنل کاربري و نمايندگي مشابه ايجاد کند، آيا درست است؟
با توجه به نوع پنل نمايندگي که ثبت نام کردید ، مي توانيد نماينده اي مشابه خود تعريف نموده و حتي در شرايط خاص، نماينده شما نيز قادر به اعطاي نمايندگي مشابه خواهد بود.
7- چطور مي توانم براي تمام کاربران و نمايندگان و يا حتي يک کاربر خاص، پيام و يا خبري اعلام کنم؟
براي يک کاربر خاص بايد در قسمت پشتيباني، ارسال تيکت به کاربر را انتخاب نموده و متن خود را درج نماييد.
در حالتي که بخواهيد پيام شما را تمام کاربران ببينند، بايد در بخش مديريت، ويرايش اطلاعات تماس، در قسمت پيام کاربران متن خود را که به صورت کد HTML آماده کرده ايد، وارد نماييد. اين پيام به محض ورود کاربران به سامانه، به صورت يک صفحه جديد باز مي شود.
همچنين اين امکان براي ارسال خبر به نمايندگان نيز در قسمت "پیام مدیر" وجود دارد.
8- آيا ساخت کاربر به تعداد خاصي محدود مي شود؟ آيا بابت ايجاد هر کاربر هزينه اي دريافت مي شود؟
شما مي توانيد به تعداد نامحدود، کاربر ايجاد کرده و نيازي به پرداخت هزينه جداگانه نيست.
9- آيا مي توان سطح دسترسي کاربران را تغيير داد؟
بله، اين امکان وجود دارد. شما مي توانيد از قسمت ويرايش کاربران اقدام به تغيير بسته نماييد.
10- شرايط ارائه نمايندگي مشابه به چه صورت است؟ آيا نماينده من هم مي تواند دامنه اختصاصي داشته باشد؟
در صورتي که امکان ارائه نمايندگي براي شما فعال باشد، نماينده شما نيز تمامي امکانات و اختيارات شما را داشته و مي تواند از دامين شخصي، لوگو و نمايه اختصاصي استفاده نمايد.
11- در صورتي که نماينده من درگاه پرداخت الکترونيک نداشته باشد، آيا امکان شارژ براي کاربرانش وجود دارد؟ آيا به درگاه من متصل مي گردند؟
در سامانه نصرپیام تا هر سطحي که کاربري و نمايندگي واگذار گردد، براي تمام افراد قابليت شارژ آنلاين وجود دارد. به اين صورت که به محض اقدام به خريد شارژ توسط کاربر، در صورتي که نماينده مستقيم، درگاه ثبت نکرده و يا شارژ کافي نداشته باشد، به درگاه ادمين متصل خواهد شد. يعني معيار انتخاب درگاه تنها نماينده مستقيم بوده و سود او و همچنين سود شما، به حساب سامانه واريز مي گردد.
12- آيا امکان ثبت نام آنلاين براي کاربرانم وجود دارد ؟
بله . تمامي نمايندگان قادر خواهند بود به صورت رايگان در صفحه ورود به پنل خود، گزينه ثبت نام آنلاين را مشاهده و لينک آن را جهت تبليغات خود ارائه نمايند.
براي فعال شدن اين گزينه لازم است ابتدا دامنه خود را ثبت نموده و سپس در بخش مديريت و قسمت "قيمت بسته هاي آنلاين" قيمت هر کدام از بسته هاي کاربري و نمايندگي را درج نماييد.
همچنين مي توانيد در بخش راهنماي ثبت نام، توضيحات خود در اين خصوص را به صورت کد Html وارد نماييد تا در صفحه ثبت نام آنلاين براي کاربران نمايش داده شود.
13- من درگاه بانکي ندارم و از درگاه شما استفاده مي کنم. پس از ثبت نام آنلاين کاربران، مبلغ واريزي آنها جهت پنل چگونه به حساب من واريز مي شود؟
در صورتي که شما از درگاه نصرپیام استفاده مي نماييد، پس از واريز هزينه پنل توسط کاربر، حساب شما معادل همان مبلغ شارژ خواهيد شد. اگر شما بخواهيد اين هزينه مستقيم به حساب بانکي شما بيايد، مي بايست از درگاه بانکي خود استفاده نموده و يا هزينه پنل را جداگانه از طريق کارت به کارت و يا واريز به حساب، از کاربر دريافت نموده و سپس حساب وي را از طريق گزينه "تغيير مبلغ" صفر نماييد.
14- اگر کاربر و نماينده اي ثبت نام آنلاين کرده باشد، چگونه مي توانم قبل از خريد، هزينه پنل را به او تخفيف بدهم؟
پس از ثبت نام کاربران و نمايندگان، شما در بخش مديريت و در قسمت "ثبت نام هاي آنلاين" ليست کاربراني که ثبت نام انجام داده اند را مشاهده مي کنيد. اکنون کافيست که گزينه تغيير مبلغ در مقابل نام کاربر را کليک و مبلغ مورد نظر خود را وارد نماييد. دقت نماييد اين مبلغ وارد شده همان مبلغيست که در اعتبار کاربر به صورت منفي درج شده و بايد جهت فعال شدن پنل، آن را پرداخت نمايد.
15- چگونه مي شود اعتبار کاربر را افزايش يا کاهش بدهم؟
با مراجعه به بخش مديريت در قسمت "مديريت کاربران" تيک کنار کاربر مورد نظر خود را علامت زده و در پايين صفحه، گزينه "انتقال موجودي" را کليک نماييد و انتقال خود را به صورت کاهش و يا افزايش اعتبار، منظور نماييد.
16- طريقه خريد شماره توسط خود من وکاربران من به چه صورت مي باشد؟
جهت خرید، شماره اختصاصی مورد نظرتان را جهت استعلام و ثبت در قالبت تیکت از بخش پشتیبانی پنل کاربری ارسال نمایید
در حال حاضر امکان خرید آنلاین خط برای شما و کاربرانتان وجود ندارد
17- آيا سوالات و تيکت هاي کاربران و نمايندگان ما را نيز شما پاسخ مي دهيد؟
تيکت هاي ارسالي توسط نماينده و کاربران شما تنها در پنل خود شما قابل مشاهده بوده و جوابگويي به آن ها نيز به عهده شماست. ضمنا مي توانيد سوالاتي را که قادر به پاسخگويي نيستيد، عينا در بخش پشتيباني به صورت تيکت، از همکاران ما بپرسيد و پاسخي را که دريافت مي کنيد، در جواب تيکت کاربران خود، درج نماييد.
18- در صورتي که سوال جديدي در مورد سامانه داشته باشم از چه طريق مي توانم بپرسم؟
تمام نمايندگان پس از ثبت نام و ورود به سامانه مي توانند با مراجعه به بخش پشتيباني و ارسال تيکت، سوالات خود را مطرح نموده و در کوتاه ترين زمان ممکن پاسخ کارشناسان ما را در همان قسمت مشاهده نمايند.