در این بخش می توانید سوالات متداول در خصوص شروع به کار در زمینه سامانه نمایندگی  نصر پیام را به همراه پاسخ های ارائه شده توسط کارشناسان را مطالعه نمایید.
 
فایل راهنمای نمایندگان را می توانید را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
pdf
 
 

1- چطور مي شود سامانه را بر روي دامنه اختصاصي خودم داشته باشم؟

2- آيا امکان درج لوگو، تبليغات و تغيير صفحه ورود به پنل براي ما امکان پذير است؟

3- در صورتي که درگاه بانکي نداشته باشم، آيا اين امکان وجود دارد کاربران من شارژ خود را به صورت آنلاين خريداري کنند؟ در اين صورت، چگونه سود حاصل از شارژ کاربران را دريافت مي کنم؟

4- آيا امکان تغيير امکانات بسته ها براي نمايندگان وجود دارد؟

5- منظور از قيمت گذاري چيست و آيا مي توان در آينده اين قيمت گذاري را تغيير داد؟

6- به کاربر خود اعلام کرده ام در صورت خريداري بسته کامل، مي تواند پنل کاربري و نمايندگي مشابه ايجاد کند، آيا درست است؟

7- چطور مي توانم براي تمام کاربران و نمايندگان و يا حتي يک کاربر خاص، پيام و يا خبري اعلام کنم؟

8- آيا ساخت کاربر به تعداد خاصي محدود مي شود؟ آيا بابت ايجاد هر کاربر هزينه اي دريافت مي شود؟

9- آيا مي توان سطح دسترسي کاربران را تغيير داد؟

10- شرايط ارائه نمايندگي مشابه به چه صورت است؟ آيا نماينده من هم مي تواند دامنه اختصاصي داشته باشد؟

11- در صورتي که نماينده من درگاه پرداخت الکترونيک نداشته باشد، آيا امکان شارژ براي کاربرانش وجود دارد؟ آيا به درگاه من متصل مي گردند؟

12- آيا امکان ثبت نام آنلاين براي کاربرانم وجود دارد ؟

13- من درگاه بانکي ندارم و از درگاه شما استفاده مي کنم. پس از ثبت نام آنلاين کاربران، مبلغ واريزي آنها جهت پنل چگونه به حساب من واريز مي شود؟

14- اگر کاربر و نماينده اي ثبت نام آنلاين کرده باشد، چگونه مي توانم قبل از خريد، هزينه پنل را به او تخفيف بدهم؟

15- چگونه مي شود اعتبار کاربر را افزايش يا کاهش بدهم؟

16- طريقه خريد شماره توسط خود من وکاربران من به چه صورت مي باشد؟

17- آيا سوالات و تيکت هاي کاربران و نمايندگان ما را نيز شما پاسخ مي دهيد؟

18- در صورتي که سوال جديدي در مورد سامانه داشته باشم از چه طريق مي توانم بپرسم؟